PERSPOLIS

PERSPOLIS
کهکشان سرخ

۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه

هوار محمد: تابع تصميم كاشاني هستم

هوار ملا محمد درباره برتري يک بر صفر برابر راه‌آهن اظهار داشت:بازي خوبي به نمايش گذاشتيم اما قبول دارم که 2 موقعيت صددرصد را با بي دقتي از دست دادم.


وي با اشاره به اينکه در نيمه اول بايد بيشتر گل مي‌زديم؛ ادامه داد: در ضد حملات خوب عمل کرديم. اميدوارم در بازي هاي بعدي بتوانيم مانند اين ديدار هر 3 امتياز را کسب کرده و روزهاي خوبي را پشت سر بگذاريم. دايي وارد عرصه جديدي شده است که مي‌تواند به موفقيت پرسپوليس منجر شود. در ضمن از هواداران متشکرم که من را تشويق کردند.

هوار محمد در مورد جلسه کميته استيناف براي تصميم گيري در خصوص شکايتش به راي کميته انضباطي که دوشنبه برگزار مي‌شود، گفت: در اين مورد حرفي نمي‌زنم. کاشاني تصميم مي‌گيرد و من تابع او هستم. بايد ذهنم را به موفقيت پرسپوليس در ديدارهاي آينده معطوف کنم تا خاطره تلخ بوشهر را فراموش کنيم.

اين بازيکن عراقي يادآور شد: خاطره شکست از شاهين هنوز در ذهن هواداران باقي مانده است. من نيز از اين شکست تا چند روز شوکه بودم.

هیچ نظری موجود نیست: